پشتیبانی حضوری طراحی سایت

پشتیبانی حضوری طراحی سایت

پشتیبانی حضوری طراحی سایت

با توجه به نیاز مشتریان شرکت رایان طبیب در ایران و درخواست کلیه پروژه های موجود مبنی بر حضور پشتیبان سایبری در محل تصمیم گرفته شد تیم پشتیبانی شرکت در ایران فعال شود و کلیه امور از صفر تا صد طراحی وب سایت و خدمات پس از فروش بصورت مستقیم از طریق همکاران ما مستقر در کلیه نقاط ایران در صورت نیاز  مدیریت و اجرا شود.

مراجعه حضوری

شرکت رایان طبیب برای پشتیبانی و ارائه خدمات خود نیازی به مراجعه حضوری ندارد لیکن به دلیل تکمیل بودن سبد خدمات در صورتیکه به هر دلیلی، خریدار درخواست اعزام کارشناس نماید با هزینه های زیر امکان پذیر است.

به عنوان مثال در صورتیکه خریدار به دلیل عجله یا کمبود نیروی انسانی، کاری را که به عهده اوست به کارشناس رایان طبیب واگذار نماید مثلاً در زمان همایشها و …

• تهران هر نفر ساعتی ششصد هزار ریال و یا 2 میلیون ریال برای 8 ساعت ( یک روز کاری ) .
• شهرستان  سه میلیون ریال برای یک روز کاری + هزینه های ایاب و ذهاب و اقامت در صورت نیاز .

پشتیبانی

مشتری محصولات و خدمات ما عضو خانواده رایان طبیب محسوب شده، شماره مشتری دریافت می‌نماید و از مزایای بسیاری برخوردار خواهد شد. در واقع خدمات پشتیبانی یکی از مراحل اصلی چرخهٔ حیات محصولات و پل ارتباطی پایدار ما با مشتریان است. تلاش می‌کنیم با رفع مشکلات و ابهامات، شرایط لازم را برای استفادهٔ کامل‌تر شما از راهکار‌ها و امکانات نرم‌افزاری رایان طبیب فراهم کنیم. انتظارات شما پس از استفاده از خدمات و محصولات ما، تغییر می‌یابد و کار‌شناسان پشتیبانی ما آماده‌اند تا پاسخگوی این انتظارات رشد یافته باشند. اهمیت پاسخ‌گویی به مشکلات و انتظارات مشتریان به گونه‌ای‌ست که حتی در مواردی که ریشهٔ بروز مشکل وجود نقص در خارج از دایرهٔ مسئولیت‌های رایان طبیب باشد، کار‌شناس پشتیبانی موضوع را پی‌گیری و مشتری را در جریان قرار می‌دهد.

خدمات پورتال مشتریان

مشتری بوسیله نام کاربری و گذرواژه‌ای که رایان طبیب در هنگام عقد قرارداد در اختیارش قرارمی‌دهد، می‌تواند به روش «ورود مشتریان» به آن دسته از خدماتی که تا کنون حضورا دریافت می‌نموده دسترسی داشته باشد. این امکان به منظور راحتی و آسایش بیشتر فراهم آمده و تقریباً حضور مشتری در شرکت را غیر ضروری می‌نماید.

ثبت شکایات، پیشنهادات و انتقادات

نظر به پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت رسیدگی به شکایات مشتریان بر مبنای استاندارد ISO 10002 شرکت رایان طبیب آمادگی خود را جهت دریافت ، رسیدگی و پاسخگویی به پیشنهادات و شکایات شما مشتری محترم از طریق شماره تماسهای شرکت تحت عنوان صدای مشتری و یا از طریق سامانه مشتریان اعلام می دارد .

همچنین می‌توانید با تکمیل فرم های :

انتقادات و پیشنهادات

یا

گزارش مشکل و پشتیبانی

به صورت غیر حضوری اقدام به پیگیری پیشنهادات، انتقادات و شکایات خود نمائید.