پشتیبانی حضوری طراحی سایت
پشتیبانی تلفنی طراحی سایت

پشتیبانی تلفنی طراحی سایت

پشتیبانی تلفنی طراحی سایت

جهت پشتیبانی تلفنی طراحی سایت و مشاوره بیشتر با شماره 09213220201 تماس بگیرید.

پایان طراحی وب سایت، آغاز تعهد ماست …

به جرات می توان گفت اهمیت پشتیبانی و به روز رسانی وب سایت به اندازۀ طراحی و امکانات آن است. وب سایت شما مانند ویترین کسب و کار شماست و باید دائماً نمایشگر بهترین و با کیفیت ترین خدمات و محصولات شما باشد. ما معتقدیم پایان طراحی وب سایت پایان پروژه نیست و آغاز تعهد ماست برای روی غلتک افتادن کسب و کار شما. به یقین حجم انبوه تقاضا حاصل کیفیت بالای ارائۀ خدمات و تعهد شرکت رایان طبیب است که خیالی راحت برای مشتریانمان فراهم می کند…

برای اطمینان خاطر شما چه کار می کنیم ؟

برگزاری جلسه آموزشی

بعد از اتمام طراحی وب سایتتان جلسه ای جهت آموزش نحوۀ مدیریت وب سایت برای شما تدارک می دهیم.

ارائۀ فیلم نحوۀ استفاده از وب سایت

فیلم نحوۀ مدیریت مطالب و محتوای وب سایتتان را در اختیارتان قرار می دهیم. این فیلم مختص سایت شما می باشد.

ارائۀ خدمات پشتیبانی طلایی

در صورتی که سایت شما در واحد طراحی و توسعۀ رایان طبیب طراحی شده باشد می توانید از خدمات پشتیبانی طلایی بهره مند شوید.

مثل کوه پشت وب سایت شما ایستاده ایم…

تیم پشتیبانی واحد طراحی و توسعهٔ شرکت‌رایان طبیب با تجربهٔ پشتیبانی بیش از ٢٠٠ سایت با کاربری‌های گوناگون از جمله پرتال‌ها، بانک‌های اطلاعاتی و وب سایت‌های بزرگ فروشگاهی که تراکنش‌های مالی پیچیده، دقیق و حساسی دارند به سَبکی از قیمت گذاری خدمات پشتیبانی رسیده است که کاملاً عادلانه و مشتری مدار می‌باشد، ما با توجه به مدت زمانِ اعمال تغییر، منابع مصرف شده هزینهٔ پشتیبانی را محاسبه و از اعتبار شما کسر می‌کنیم. به این صورت شما ملزم به پرداخت هزینه به صورت ماهانه یا سالانه برای خدماتی که ممکن است هیچگاه استفاده نکنید نیستید…

پشتیبانی فنی و نگهداری یک وب سایت نیاز به تخصص های گوناگونی دارد

ما بر این عقیده ایم که یک سایت با پشتیبانی قوی زنده می ماند

پس از اینکه یک وب سایت طراحی و بر روی بستر اینترنت راه اندازی گردید، مسئولیت فنی و نگهداری آن روز به روز بیشتر می شود. مطمئن باشید به همان اندازه که به سایت خود بها و ارزش دهید و برای بروزرسانی آن نیرو بگذارید، به همان اندازه مخاطب جذب خواهید کرد. امروزه رقابت در دنیای مجازی مانند دنیای واقعی کسب و کار شما بسیار تنگاتنگ و گاها پیچیده تر می باشد.

نگهداری حرفه ای وب سایت نیازمند تخصصهای احاطه به نرم افزار مدیریت سایت، گرافیک، کار با سرویس دهنده های وب و ایمیل و…، مهندسی مطالب و ساختار سایت، دید بازاریابی و تبلیغات، آشنایی با موتور های جستجو و…. می باشد. با توجه به اینکه این تخصص ها را یک نفر ندارد، به نظر ما بهترین راه برون سپاری آن به یک شرکت فعال در این زمینه می باشد. ما میتوانیم در این راه شما را یاری کنیم.

شما برای پیشبرد عالی اهدافتان نیاز به یک مشاور و مجری متخصص امنیت رایانه دارید.

امروزه بسیاری از اخبار دنیای فناوری در مبحث ضعف های امنیتی سیستم عامل ها، سرویس دهنده ها، برنامه های کاربردی و سایر فعالیت های دنیای اینترنت و شبکه های مبتنی بر فناوری اطلاعات منتشر می شود.

بسیاری از اتفاقات امنیتی دنیای فناوری اطلاعات ناشی از عدم مدیریت و کاربری حرفه ای، عدم آشنایی با مباحث روز امنیت فناوری اطلاعات، عدم داشتن نیروی متخصص امنیت و سهل انکاری و اشتباهات کاربران می باشد. داشتن نیروی متخصص امنیت شبکه و امنیت فضای سایبر می تواند یکی از نیازهای روز افزون شما باشد.

راهکاری امنیت رایان طبیب می تواند تا حدودی شما را از آسیب های جدی و غالبا جبران ناپذیر امنیتی مصون سازد.

جهت مشاوره بیشتر با شماره 09213220201 تماس بگیرید.