مشاوره رایگان طـراحی سایت

مشاوره رایگان طـراحی سایت,طراحی سایت, بهینه سازی سایت, طراحی وب

آنچه در این صفحه می خوانید :

چرا شما نیاز به مشاوره  دارید ؟

چگونگی استفاده از سرویس مشاوره

مشاوره در زمینه طراحی سایت

طراحی بانک اطلاعاتی

طراحی گرافیکی

مدیریت بروزرسانی و وب مستری

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر

   

چرا شما نیاز به مشاوره  دارید ؟

همانگونه که می دانید داشتن یک وب سایت اینترنتی ، تنها یک تجمل یا تبلیغ نیست ، بلکه وب سایت اینترنتی شما عبارت است از هویت شما در دنیای مجازی . به عبارت دیگر همانگونه که شما در دنیای حقیقی صاحب یک کار و کسب می باشید ، در دنیای وب و اینترنت نیز با داشتن یک وب سایت ، دارای یک تجارت اینترنتی هستید . بنابر این همانگونه که شما برای سرمایه گذاری و آغاز یک فعالیت جدید در کسب و کارتان نیازمند مشاوره و کسب اطلاعات می باشید ، در دنیای مجازی نیز نیازمند دریافت نظرات متخصصین این عرصه می باشید .

از طرف دیگر عرصه وب و اینترنت یکی از جدیدترین فناوریهای روز جهان محسوب می شود که در مهد به وجود آمدنش ( کشور آمریکا ) در سال 2006 میلادی ، 10 سالگی خود را جشن گرفت . لذا یکی از ناشناخته ترین عرصه های موجود در جهان می باشد که حتی در کشورهای صنعتی نیز شرکتهای زیادی تنها و به صورت تخصصی در عرصه ارائه مشاوره در این زمینه فعالیت می نمایند ، چه رسد به کشورهای در حال توسعه مانند کشور ما که در کشورهای جهان به لحاظ رتبه فناوری اطلاعات کشور 143 شناخته شده است .

در کشور ما به واسطه فعالیت نیروهای جوان در عرصه طراحی و پیاده سازی وب سایت های اینترنتی ، نوعی نگاه غیر تخصصی و غیر کارشناسانه به این کار وجود دارد که متاسفانه باعث گردیده تا کسانی که اقدام به طراحی وب سایت شان یا عقد قرارداد با شرکتهای طراح سایت می نمایند ، نگاه جامع و کاملی نسبت به این زمینه نداشته و متاسفانه در خیلی از موارد ثمری که می بایست از سرمایه گذاری خود ببرند ، عایدشان نخواهد شد و ایشان را دچار سردرگمی خواهد کرد . 

شرکت رایان طبیب با استفاده از کارشناسان مجرب و فعالیت تخصصی چند ساله ای که در این عرصه داشته است ، آمادگی کاملی برای ارائه مشاوره رایگان در عرصه های مختلف ، مانند تحلیل و برنامه نویسی ، انتخاب سیستم مدیریت محتوا ، طراحی گرافیکی ، طراحی بانک اطلاعاتی ، بروزرسانی و مدیریت وب سایت و بهینه سازی وب سایت جهت موتورهای جستجوگر ، ثبت دامین و اجاره فضا و عرصه های دیگر را دارد .

چگونگی استفاده از سرویس مشاوره تخصصی  :

استفاده از سرویس مشاوره شرکت رایان طبیب ، به صورت کاملا رایگان امکان پذیر بوده و برای استفاده از نطرات کارشناسان مجرب شرکت در زمینه های مختلف می توانید از یکی از راه های زیر بسته به انتخابتان استفاده نمایید .

تماس با شرکت رایان طبیب جهت دریافت مشاوره

گفتگوی آن لاین با قابلیت گفتگوی صوتی ( voice chat ) با کارشناسان ( id : Administer)   

ارسال کتبی درخواست و پرسشتان به ایمیل شرکت و دریافت پاسخ در اولین زمان ممکن ( email : info@rayantabib.com )

تکمیل فرم مربوطه در سایت

مشاوره در زمینه طراحی سایت :

شرکت رایان طبیب به شما مشاوره خواهد داد که چه وب سایتی با چه خصوصیاتی متناسب با نیاز شما می باشد و شما برای داشتن یک تجارت کارا و سالم در اینترنت و معرفی و بروزرسانی وب سایت اینترنتی خود نیاز به چه سایتی ، با چه زبانی ، دارای چه خصوصیاتی و حتی حدودا با چه قیمتی نیاز دارید . به عنوان نمونه اگر شما یک شرکت تبلیغاتی هستید که برای معرفی دو سه زمینه از فعالیت خود و نمایش سه چهار نمونه از نمونه کارهایتان نیاز به وب سایت دارید ، شاید داشتن یک وب سایت استاتیک یا تمام فلش با حداقل هزینه پاسخگوی نیاز شما باشد ، در حالی که چنانچه شما صاحب یک کارخانه هستید و به دنبال معرفی محصولاتتان تحت وب می گردید ، قطعا می بایست به سیستمی فکر کنید که بتوانید اطلاعات آن را بروز رسانی کنید .

طراحی بانک اطلاعاتی سایت :

با توجه به این مهم که وب سایتهای دینامیک ( با قابلیت بروزرسانی ) در پشت صحنه ، تمامی اطلاعات را در بانک اطلاعاتی ذخیره می نمایند و این بانک اطلاعاتی به طراحان وب کمک می نماید تا بتوانند سایتی دینامیک برای شما طراحی کنند ، لذا تحلیل آن به شکلی که قابل توسعه بوده و چنانچه در آینده شما قصد آن را داشته باشید تا تغییر و بروزرسانی ای در وب سایت اینترنتی خود انجام دهید بدون هیچ مشکلی این بروزرسانی انجام شود امری بسیار مهم است ،  لذا استفاده از مشاوره تخصصی طراحی و پیاده سازی پایگاه داده نیز یکی از موارد مشاوره تخصصی شرکت رایان طبیب می باشد .

طراحی گرافیکی سایت :

یکی از نکاتی که موجب جذب بازدید بیشتر و به تبع آن کسب درآمد زیادتر برای وب سایت اینترنتی شما می شود ، مساله طراحی گرافیکی وب سایت است که شامل رنگ بندی ، ساختار ارائه اطلاعات ، تصاویر بکار رفته در طرح و حجم طرح گرافیکی می شود . این طراحی گرافیکی به مانند دکوراسیون بکار رفته در یک فروشگاه می تواند موجبات جذب مشتریان بیشتر را فراهم آورد ، البته این نکته را از نظر دور ندارید که وب سایت های اینترنتی به همان میزان که باید زیبا باشند ، می بایست سبک و با سرعت بارگزاری بالا طراحی شوند تا بازدیدکنندگان در حداقل زمان ممکن بیشترین اطلاعات را از وب سایت دریافت نمایند . با توجه به اهمیت موضوع طراحی گرافیکی و انواع راهکارهای موجود در این طراحی ، بخش مشاوره شرکت رایان طبیب با ارائه تمامی راهکارهای ممکن سعی دارد تا شما را در برآورده شدن خواسته هایتان کمک نماید .

مدیریت بروزرسانی و وب مستری :

طراحی وب سایت های اینترنتی یک پروسه دائمی است که اگر چه ابتدای کار با برنامه نویسی شروع می شود ولی در ادامه ، بروزرسانی وب سایت از اهمیت بیشتری حتی نسبت به طراحی آن برخوردار می شود . شما خیلی از وب سایتهای اینترنتی را دیده اید که دارای مطالب زیاد و حجم اطلاعات قوی می باشد ولی به علت عدم ارائه این اطلاعات به شکل صحیح و نبود یک نظام فکری مناسب ، متاسفانه وب سایت اصلا کارایی لازم را نداشته و اکثر کاربران با مشاهده صفحه اول وب سایت آن را می بندند و دیگر سری به آن نمی زنند . با توجه به مطالب فوق الذکر یکی از تخصصی ترین عرصه های طراحی وب سایت های اینترنتی موضوع وب مستری یا مدیریت بروزرسانی وب سایت می شود . شرکت رایان طبیب جهت ارائه تخصصی مشاوره در زمینه وب مستری و بروزرسانی وب سایتهای اینترنتی ، آمادگی داشته و می توانید از اطلاعات تخصصی این شرکت استفاده نمایید .

  

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر :

با توجه به اینکه بیش از 85 در صد از بازدیدهای اینترنتی از طریق موتورهای جستجوگر انجام می شود و بیشتر بازدیدکنندگان از اینترنت عبارتند از کسانی که به نحوی عبارتی را در موتورهای جستجوگر وارد کرده اند و  سراغ یک وب سایت رفته اند لذا رتبه شما در موتورهای جستجوگر مانند این است که فروشگاه شما در محل رفت و آمد و در یک مسیر شلوغ واقع شده باشد ، به شکلی که روزانه هزاران نفر فروشگاه شما درا مشاهده نمایند و در صورتی که سایت شما از رتبه مناسبی در موتورهای جستجوگر برخوردار نباشد ، به مانند این است که فروشگاه شما در محله ای دور افتاده واقع شده که روزانه حداکثر دهها نفر از مقابل فروشگاه شما عبور کنند . شرکت رایان طبیب در این راستا نیز مشاوره تخصصی ای را در اختیار شما قرار خواهد داد .

متخصصین ما می‌توانند در زمینه موارد زیر به صورت رایگان به بازدیدکنندگان محترم خدمات مشاوره‌ای ارائه دهند:

تصمیم گیری در زمینه بخش‌ها و امکانات سایت
مشاوره و راهنمایی در مورد قابلیت‌های سایت
انتخاب نام دامنه مناسب
معرفی سرویس میزبانی وب (Hosting) مناسب
بازاریابی اینترنتی (Web Marketing)
ایجاد یک تصویر مناسب از محصول یا خدمت ارائه شده (Image Making)
معرفی مناسب و تقویت وجهه نام تجاری (Branding)
وارد نمودن و ویرایش محتوای سایت جهت ارتقاء رتبه سایت در موتورهای جستجو
جهت استفاده از خدمات مشاوره می‌توانید در ساعات اداری با شماره تلفن شرکت تماس حاصل نمایید و یا در صورت تمایل از طریق تکمیل فرم موجود در صفحه تماس با ما سوال خود را برای ما ارسال فرمایید.

متخصصین فنی و مسئولان بخش تحلیل نرم‌افزار در شرکت رایان طبیب در تمامی ساعات اداری در طول هفته آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان در زمینه طراحی وب سایت هستند. اگر در حال تصمیم گیری در زمینه قابلیت های سایت مورد نیاز خود هستید و یا در حال انتخاب شرکت طراحی سایت برای سپردن پروژه خود می‌باشید، می‌توانید با ما از طریق تلفن، ارسال ایمیل و یا تکمیل فرم در بخش تماس با ما مشورت نمایید.

مشاوره طراحی سایت ، مشاوره رایگان

در صورتی که قصد طراحی سایت و یا برای توسعه وب سایت فعلی خود نیاز به مشاوره دارید، اگر کثرت سایت های ارائه دهنده خدمات وب شما را سردرگم کرده است، و یا اگر سوالهایی دارید که هنوز برای انها پاسخی نیافته اید، هم اکنون از طریق یکی از راه های ارتباطی معرفی شده با ما تماس بگیرید. گروه وبسام آمادگی خود را جهت ارائه مشاوره به صورت رایگان برای ارائه و اجرا راهکارهای تجارت الکترونیک و پاسخ به تمام سئوالات شما اعلام می دارد.

مشاوره رایگان : 66421164 ( دکتر احمدی )

شماره تماس 24 ساعته : 09125790902

 آدرس پست الکترونیکی : info@rayantabib.ir