مشاوره رایگان طـراحی سایت

پشتیبانی آنلاین طراحی سایت رایان طبیب

سرویس های پشتیبانی سایت و خدمات پشتیبانی سایت

شرکت ها و گروه های طراحی سایت زیادی در کشور عزیزمان ایران وجود دارند.

ولی آیا وظیفه یک شرکت طراحی سایت فقط طراحی سایت کارفرما است؟

مطمئن باشید نیاز یک کارفرما به شرکت طراحی کننده سایت خود ، بعد از طراحی نسبت به قبل از طراحی ، چند برابر می شود.

خیلی از شرکت های طراحی سایت وجود دارند که فقط تا تسویه حساب سایت طراحی شده ، کارفرما را پشتیبانی و راهنمایی می کنند.

گروه  رایان طبیب  بیشتر وظیفه خود نسبت به کارفرما را بعد از طراحی سایت می داند و از آن جایی که ممکن است کارفرما بعد ها به مشکل برخورد ، همیشه در و در هر زمان حاضر به پشتیبانی کارفرمای خود است….

این یک شعار نیست . شما می توانید برای اطمینان بیشتر با کارفرمایان ما در سراسر کشور تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

سرویس های پشتیبانی سایت و خدمات پشتیبانی سایت تنها افزودن محتوای مورد نظر کارفرما نیست بلکه وقتی شما پروژه بروز رسانی سایت خود را به طراحی وب سایت تک سیستم می دهید کارشناسان ما خدمات ذیل را برای وب سایت شما انجام می دهند :

 1- در قدم اول طراحی سایت شما از نظر استاندارد های بهینه سازی سایت مورد بررسی قرار می گیرد و مشکلات آن به شما اعلام می گردد.

برای مشاهده خدمات ما در این زمینه به ابن لینک مراجعه نمائید. خدمات بهینه سازی سایت

 2- تغییر نوع چیدن منوها و مطالب شما به روشی که بازدیدکننده سریع ترین دسترسی را به مطالب و خدمات مورد نیاز داشته باشد.

 3- در کنار محتوا سازی گرافیک های متناسب و آیتم های مرتبط طراحی می گردد.

 4-  انتخاب کلمات کلیدی مرتبط با خدمات شما با آنالیز دقیق و بررسی تعداد جستجو آنها در گوگل

 5- بالا بردن رتبه کلمات کلیدی شما در گوگل

 6- ارائه گزارشات کامل بازدیدها و کلمات جستجو شده توسط کاربرانی که به سایت شما مراجعه کردن جهت پیگیری روند رشد سایت

 7- ایجاد نقشه سایت، sitemap مناسب برای گوگل

تیکت

تیکت یک سیستم ساماندهی جهت ارسال درخواست شما به یک بخش خاص است تا کارشناسان بخش مربوطه، درخواست را پیگیری و پاسخ دهند. شما می توانید با استفاده از این بخش، درخواست های خود را ارسال و پیگیری نمایید. همچنین چنانچه عضو سیستم باشید، تیکتهای ارسال شده این بخش، در پنل کاربری نیز قابل مشاهده خواهند بود.

دانشنامه

در دانشنامه یا پایگاه دانش (Knowledge Base) مجموعه ای از نوشته های آموزنده در زمینه های مختلف قرار داده شده که با مراجعه به آنها می توانید به اطلاعات مفیدی پیرامون موضوع مربوطه دست یابید.

اخبار

آخرین اخبار مربوط به خدمات پشتیبانی و یا سایر اخبار مرتبط ، در این قسمت قرار داده شده است. لازم به ذکر است اخبار موجود در این بخش برای سهولت در اطلاع رسانی کاربران تحت گروه هایی گرداوری شده اند.

دانلود

مجموعه ای از فایل های کاربردی مورد نیاز کاربران به صورت گروه بندی شده قرار داده شده و شما می توانید فایل های مورد نیاز خود را دانلود نمایید.

راهنما

این قسمت به صورت موضوعی یک راهنمای جامع از بخش های مختلف سیستم مورد نظر را در اختیار شما قرار می دهد .می توانید با مراجعه به راهنمای ثبت شده برای بخش مورد نظر خود از امکانات موجود و جزییات ثبت شده در آن مطلع شوید.

سوالات متداول

بسیاری از سوالات کاربران عزیز در زمینه محصولات و خدمات پارس دیتا گردآوری شده اند، لطفاً نگاهی به آنها بیاندازید بلکه جواب خود را بیابید، چنانچه نیافتید لطفاً پرسش خود را در ذیل همان صفحه وارد کنید.

ابزار پشتیبانی آنلاین برای وب سایت شما

اکنون یک ابزار حرفه ای و بسیار کاربردی برای مدیران سایت ها و وبلاگ ها با کاربری آسان با عنوان سامانه پشتیبانی آنلاین، برای اولین بار بصورت کاملا فارسی توسط سایت یک ابزار ارائه شده است.  سیستم گفتگوی آنلاین ، روشی رایج در دنیای روز فن آوریست که جهت افزایش سطح تماس مشتریان با فروشنده و سرویس دهنده و برای جلوگیری از اتلاف وقت در برقراری ارتباط و سرعت بخشیدن به پاسخگوئی و فروش تولید شده است. 

این سیستم که چند منظوره بوده و قابل استفاده در بخشهای مختلف شرکتها چون پشتیبانی و فروش است، هزینه جانبی نداشته ، نیاز به داشتن هاست و برنامه نصب ندارد و ظرف 5 دقیقه قابل استفاده خواهد بود.

در بخش تیکتینگ این سیستم روند برطرف سازی مشکلات و درخواستهای مشتریان بدقت ساماندهی شده است. افزایش میزان فروش و کاهش هزینه های ستادی شرکت واز همه مهمتر، افزایش اعتماد و دلگرمی مشتریان به حضور مطمئن شما در جایگاه تعهد شده و در نهایت ارتقای کیفیت ارتباطات و افزایش بهره وری ، مزایای استفاده از این سیستم است. 

این ابزار محیطی جذاب ، امن و گرافیکی ، برای ارتباط مدیر سایت با هر یک از کاربران را بدون نیاز به نصب نرم افزاری خاص ، فراهم نموده و از ویژگی های آن می توان به درج شکلک ها در محیط گفتگو ، ارسال و دریافت فایل بین کاربر و مدیر ، امکان گفتگوی مدیر سایت با بیش از 1000 کاربر بطور همزمان و البته مجزا و همچنین دریافت فایل متنی گفتگو ها اشاره کرد. 

برخی افراد برای گفتگو با کاربران از نرم افزار یاهو مسنجر استفاده می کنند، اما این امر مشروط به نصب این نرم افزار هم برای مدیر و هم کاربر بوده و البته گاهی افراد تمایل ندارند شناسه یاهو خود را در اختیار عموم بگذارند. ازین رو استفاده از ابزار جدید پشتیبانی آنلاین را به شما پیشنهاد می کنیم. 

 

 

امکانات جدید در نسخه 3 پشتیبانی آنلاین :
 
– اضافه شدن بخش آرشیو گفتگو ها
– هوشمند سازی وضعیت آنلاین/آفلاین مدیر سایت و کاربران
– بهبود ظاهر گرافیکی و دسترسی های ویرایشی در محیط گفتگو
– امکان ذخیره فایل متنی گفتگو برای کاربر
– امکان شنیدن و قطع صدای هشدار برای پیام های جدید
– نمایش مشخصات بیشتری از کاربر و گفتگوی انجام شده 
 
 
جهت استفاده از این ابزار ، ابتدا باید وارد محیط کاربری در سایت شوید.
چنانچه هنوز در سایت ثبت نام نکرده اید به صفحه عضویت در سایت مراجعه کنید. 
عضویت در سایت تنها 30 ثانیه زمان نیاز دارد.

تگ ها : پشتیبانی آنلاین طراحی سایت ، طراحی سایت همراه با پشتیبانی 24 ساعته ، طراحی سایت با پشتیبانی حرفه ای ، طراحی سایت + پشتیبانی قوی ، طراحی سایت و پشتیبانی رایگان ، طراحی سایت با پشتیبانی 24 ساعته