آیا وب سایت دارید و از سرعت آن راضی نیستید؟

آیا میخواهید رتبه ی سایت شما در گوگل ارتقا پیدا کند؟

 

افزایش سرعت سایت

سایت های کند همیشه روی اعصاب بازدیدکنندگان

 

چرا افزایش سرعت سایت اهمیت دارد؟

 

همانطور که میدانید تاکید گوگل بر رضایت کاربران سایت شماست و یکی از مهمترین پارامتر هایی که کاربران سایت را میتواند ناراضی کند سرعت پایین صفحات سایت شماست.

زمانی که کاربر با بارگزاری طولانی روبرو میشود سریع صفحه را میبندد و این دو ضرر کلی به وب سایت شما میزند:

 

  1. به مرور دیگر کاربران به وب سایت شما مراجعه نمیکنند و از محبوبیت سایت بین کابران کاسته می شود
  2. بسته شدن سریع صفحات سایت توسط کاربران باعث افت پارامتری به نام  پیج آتوریتی (Page Authority) میشود.

 

این پارامتر در سئو بسیار مهم است و تعیین می کند که چه مدت کاربر در صفحه مانده است و قطعا هر چه صفحه سایت سریعتر باز شود احتمال اینکه کاربر صفحه را ببندد کمتر است، به همین خاطر کاهش سرعت لود سایت به مرور سایت را تبدیل به یک سایت متروکه میکند، هرچند مطالب سایت مفید باشد یا گرافیک جذابی در سایت خود استفاده کرده باشید.

افزایش سرعت سایت 

مزایای بهینه سازی سرعت سایت چیست؟

 

بهبود رتبه در گوگل

گوگل مدتی است که سرعت لود سایت را به معیارهای رتبه بندی نتایج جستجوی خود افزوده است. گوگل از سایت های با کیفیت و سایت هایی که به فکر آسایش و راحتی بازدیدکنندگان خود هستند با اینکار حمایت می کند. اگر می خواهید وب سایت شما از این امتیاز گوگل بهره مند شود بهتر است به فکر افزایش سرعت سایت آن باشید.

 

کاهش پهنای باند مصرفی

در پروسه افزایش سرعت لود یک سایت در برخی موارد مثلا بهینه سازی و فشرده سازی تصاویر سایت، مصرف پهنای باند شما کاهش می یابد. اینکار علاوه بر صرفه جویی در هزینه های سرور موجب کاهش بار موجود بروی شبکه های زیرساخت ارتباطی می شود. سایت هایی که روی سرورهای ایرانی میزبانی می شوند معمولا به علت ضعف زیرساخت ارتباطی کشور، پهنای باند مجاز مصرفی آنها محدود بوده و با بهینه سازی حجم و افزایش سرعت سایت می توانند تا حدودی بر این مساله مرهم نهند.

 

القای حس خوب به بازدیدکنندگان سایت شما

حرکت روان و جابجایی آسان بین صفحات سایت شما در بازدیدکنندگان سایت شما حس خوبی نسبت به سایت شما ایجاد می کند. هر انسانی به چیزی که در وی حس خوبی ایجاد کند علاقه مند می شود. کالا و خدمات شما جذاب تر در ذهن خواننده جا خواهد گرفت.

 

کاهش مصرف منابع سرور

با بهینه سازی برخی فایل ها که به منظور افزایش سرعت لود سایت صورت می گیرد، مصرف منابع سرور شما کاهش یافته و CPU و Ram کمتری اشغال می شود و در مواقع اوج ترافیک بازدیدکنندگان دچار افت سرعت کمتری می شوید.

بهینه سازی سرعت لود وبسایت یکی از عوامل بهبود رتبه در نتایج جستجوی گوگل است.
 

ما چگونه سایت شما را سریعتر می کنیم؟

در صورتی که سایت شما  از سیستم مدیریت محتوا خاصی استفاده میکنید با اعمال تنظیماتی در کنترل پنل هاست شما، کدهای قالب سایت، تغییر برخی تنظیمات پیشفرض و با استفاده از ماژولهای نصب شده روی سرور تقویت می شود ، سایت شما را سریع تر می کنیم.

 

چگونه مطمین شوید که سایت شما سریعتر شده است؟

با استفاده از ابزار PageSpeed گوگل، پینگدام و جی تی متریکس می توانید امتیاز سایت خود را قبل و بعد از سفارش مقایسه کنید و از پیشرفت حاصل شده شگفت زده شوید! همچنین گزارش کتبی و مستند گوگل قبل و بعد از سفارش خدمتتان ارسال میگردد.

 

آیا می توانم درصورت عدم بهبود سرعت لود سایت پولم را پس بگیرم؟

بله. درصورتی که سرعت لود سایت شما بهبودی حاصل نکند کل هزینه برگشت داده می شود.

 

تعرفه سرویس افزایش سرعت سایت فقط 90 هزار تومان می باشد.

 

افزایش سرعت سایت